- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Disclaimer
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Klantenservice
- Sitemap
Verzenden & retourneren
Niet helemaal tevreden? Wij helpen je!
Een product via het internet of de telefoon besteld en toch niet helemaal tevreden? Veel van onze producten kunnen binnen 14 werkdagen geretourneerd worden. Sommige producten zijn uitgezonderd, bijvoorbeeld omdat je deze zelf samengesteld hebt (maatwerk). Wel hanteren wij een aantal voorwaarden, zorg bijvoorbeeld dat de orginele verpakking bewaard blijft.
14 dagen bedenktermijn
Bij MIRA Interiors loop je geen enkel risico. Voor elk online besteld product geldt een bedenktermijn van 14 dagen, ingaande de eerste dag nadat de bestelling bij je is afgeleverd. Ben je niet helemaal tevreden over je aankoop en is het product ongebruikt en onbeschadigd, dan kan je het, zonder opgaaf van redenen, aan ons retourneren. Wij adviseren altijd de verzenddoos en de originele pakking voorzichtig open te maken, zodat je deze weer kunt gebruiken als je de bestelling wilt terugsturen.
Ruilen
Wil je een artikel ruilen omdat deze tijdens vervoer is beschadigd of bijvoorbeeld omdat je toch liever een andere kleur hebt, dan is dat natuurlijk mogelijk. Het retourneren van producten is op eigen verantwoordelijk en voor eigen rekening van de koper. Is het vervangende artikel op voorraad, dan sturen wij deze toe zodra de retourzending door ons is ontvangen.
Procedure ruilen (mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst)
- Maak via je persoonlijk account op onze website een retour aan.
- Stuur vervolgens het artikel terug onder vermelding van je ordernummer.
- Gebruik voor de retourzending de adresgegevens naar MIRA Interiors zoals aangegeven op onze website en vermeld deze duidelijk op de retourzending.
- Verpak het product met zorg in de originele verpakking en lever het pakket in bij een pakketdienst of breng deze zelf terug:
- Na ontvangst van het pakket zal het nieuwe pakket naar je toegezonden worden.
- Is het vervangende product goedkoper, dan storten wij het verschil binnen 14 dagen retour op de bij ons bekende bankrekening. Is het vervangende product duurder, dan zenden we een email met een aanvullende factuur en betaalinstructies.
Retourneren (herroepen overeenkomst)
Het retourneren van bestellingen bij MIRA Interiors zijn altijd voor je eigen rekening. Uiteraard is het ook mogelijk om het artikel zelf naar ons distributiecentrum terug te brengen.
Procedure retourneren (mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst)
- Maak via je persoonlijk account op onze website een retour aan.
- Stuur vervolgens het artikel terug onder vermelding van je ordernummer.
- Gebruik voor de retourzending de adresgegevens naar MIRA Interiors zoals aangegeven op onze website en vermeld deze duidelijk op de retourzending.
- Verpak het product met zorg in de originele verpakking en lever het pakket in bij een pakketdienst of breng deze zelf terug:
- Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging per email.
- Het door jou reeds betaalde aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 14 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product, doch uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontbinding van de overeenkomst door ons terugbetaald op de bij ons bekende bankrekening.
- Verzendkosten worden niet terugbetaald.
Wij verwerken je bestelling ten alle tijden met de grootst mogelijke zorg. Mocht er toch onverhoopt iets niet naar wens zijn verlopen, dan kan je op onze klachtafhandeling pagina onze klachtafhandeling procedure inzien.
Klantenservice
Telefoonnummer
Ma t/m za van 09:00 - 17:00
Social media
Socials
Dutch Ecom Stores BV
Duurzaamheidsstraat 24B
8094 SB Hattemerbroek
Nederland
NL861986684B01
81204302